Hur fyller man i riktnummer för mobilnumret när man ska registrera sig i bostadskön?

Hej! När jag ska registrera mig så ska man skriva in sitt telefonnummer med riktnummer. Men jag försöker med riktnummer för min mobil så funkar det inte. Och har inte en hemtelefon så kan inte hitta på något nr. Vad ska göras ?

Kommentarer

  • Hej! Du kan fylla i ditt mobilnummer, men du behöver lägga in ett streck (-) i numret för att det ska fungera. Till exempel: 070-00 00 00.
    Josefine Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.