Varför får jag fel vid registrering i bostadskön?

Försöker göra en registrering men får fel hela tiden på fält för telefonnummer har bara mobiltelefon och ingen fast vilket inte godkänns. Inte heller min mailadress. godkänns.

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du har hittat till vårt forum.

    Fältet för telefonnummer är ett tvingande fält. Skriv in ditt mobilnummer där. Skriv numret så här på båda fälten 0703-XX XX XX.
    När det gäller din mailadress. Prova att skriv den igen på båda raderna, kan ha varit ett skrivfel. Fungerar det inte är du välkommen att ringa vår kundtjänst på telefonnummer; 0500-47 74 00, eller maila; info@skovdebostader.se

    Önskar dig lycka till och ha en bra dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.