Hur kan jag få en referens till framtida boenden?

Hej! 😀
Jag närmar mig slutet på studierna här i Skövde och letar efter framtida boenden.
Om sidan jag söker på efterfrågar en referens till min nuvarande hyresvärd, finns det då någon från Skövdebostäder som jag kan skriva upp som referens som student? Är det min kvartersvärd?

Hälsningar

Kommentarer

  • Hej!

    Självklart kan du få referens ifrån oss!

    Mejla till info@skovdebostader.se och ange dina personuppgifter så kan vi mejla ett referensbrev till den mejladress som du har registrerad hos oss. Märk mejlet med referensbrev så att vi vet vad ärendet gäller.

    På detta sätt kan du enkelt skicka vidare dina referenser till de hyresvärdar som du söker lägenhet hos.

    Vi kan lämna referens två år tillbaka i tiden.

    Lycka till med ditt lägenhetssökande!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.