Raderade köpoäng vid ny dator?

Ska byta dator, har hört att poängen försvann då den nya datorn kopplades in. Nu har jag fått endel poäng och rädd att mista dessa. Är det så att de kan försvinna om så,.. måste det väl gå att kolla hos er på Skövdebostäder.Vill inte missa någon köplats.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss med din fråga.

    Du behåller dina köpoäng om du byter din dator,
    köpoängen kan bara försvinna om man inte:
    • uppdaterar sin intresseanmälan minst en gång var tolfte månad.
    • om man själv väljer att avregistrera sig via sina Mina sidor.
    Om du vill att vi uppdaterar din intresseanmälan, ring vår Kundtjänst 0500- 47 74 00 eller mejla info@skovdebostader.se
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.