Kan man se planritningar för Mossagården redan nu?

Hej,

Vi är intresserade av er nyproduktion på Mossagården.
Hur många 3:or kommer det att finnas och när kan man få se en planlösning?

Mvh Mona & Björn Kvist

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att ni är intresserade av Mossagården.

    Det kommer att byggas totalt 90 lägenheter varav 20 st av de lägenheterna blir 3 rok. Vi kommer att lägga ut typexempel på planritningar på vår hemsida när det när det närmar sig. Många detaljer är inte klara än.

    Har ni registrerat er till vårt nyhetsbrev om Mossagården?
    Om ni inte har gjort det, registrera er gärna så kan ni får mer information om projektet.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.