Var kan man se planlösningar och foton på er hemsida?

Hej! Tidigare kunde man se planlösningen på lägenheterna och bilder på utomhusmiljön för respektive bostadsområde här på hemsidan. Är det inte möjligt längre? Eller var hittar jag detta?

Kommentarer

  • God morgon!

    Tack för din fråga.

    Vi arbetar fortfarande med vår nya hemsida och information som planlösningar och områdesbilder kommer att finnas tillgängliga på sidan framöver.

    Håll utkik på hemsidan.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter
  • Hej!
    Eventuellt var det jag som ställde frågan här ovan för nästan ett år sedan, 27 april 2021, om var man kan se planlösning på lägenheterna och bilder på områdena. Hur lång tid ytterligare behöver ni för att uppdatera och färdigställa hemsidan? Eller har jag missat något? Tacksam för info i så fall var jag hittar uppgifterna.
    Vänliga hälsningar
  • Hej!

    Vi uppskattar att du kontaktar oss.

    Du har inte missat det. Det är vi som inte har lyckats få ut det på ett bra sätt. Information om antal lägenheter i varje område och exempelritningar ska komma ut närmaste månaden enligt personen som jobbar med den frågan. Vad gäller bilder jobbar vi löpande med att fylla på, på hela webben.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.