Får man lägga in Parkettgolv?

Hej!

Vi skulle vilja sätta in parkett i ett par rum, hur görs detta?
Kan vi göra detta själva eller måste det utföras av er?
Vi har redan parkett i ett rum som gjort att tröskeln höjts upp en del (dörren verkar vara sågad/slipad) och misstänker då att det blir så i övriga rum också?
Vad skulle det kosta om det görs av er?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du hör av dig till oss med dina frågor.

    Ja, man kan göra detta själv och det ska vara fackmannamässigt utfört.
    Vårt underhållssystem påverkas inte och man kan bli återställningsskyldig vid en eventuell flytt.

    På mina sidor under underhållsbeställning kan ni se vad det skulle kosta att byta golv i respektive rum. Parkettgolv läggs i sovrum och vardagsrum.

    Vid fler frågor är ni välkomna att kontakta vårt Kundcenter 0500 - 47 74 00, info@skovdebostader.se

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.