Hur söker jag parkering?

Hej Skövdebostäder!

Jag och min Sambo flyttar till Lillegårdsvägen den 1/4-19. Jag försöker söka parkering men står att jag inte kan göra detta, står att jag måste fylla i en "blankett" men hittar inget sådant.

Kommentarer

  • Hej Robin!

    Tack för att du hör av dig till oss med din fråga.

    Kontraktsinnehavaren kan gå in och registrera en intresseanmälan för parkering under Mina sidor>Intresseanmälan parkering. Där fyller ni i vilken typ av parkering ni är intresserade av och vilket område. Därefter kan ni anmäla intresse under Sök ledigt och sedan Matchande p-platser. Parkeringar är publicerade på vår hemsida i minst 8 dagar.

    Behöver du hjälp med registreringen, kontakta gärna vår kundtjänst på 0500- 47 74 00 eller info@skovdebostader.se.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.