Vart har parkbänken i Källtorp tagit vägen?

Nu är parkbänken som stod vid "granplatsen på kullen" försvunnen igen. Skall vi verkligen inte få ha ene enda bänk i vårt bostadsområde?

Kommentarer

  • Hej!

    Parkbänken som du nämner har tillfälligt varit borttagen och den kommer åter på plats antingen idag eller under morgondagen.

    Det finns fler bänkar i området, bland annat vid stora lekplatsen där det finns bänk och bord och vid lilla lekplatsen har det ställts ut en ny en bänk idag.

    Med vänliga hälsningar,
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.