Hur gör man för att lägga till ett namn på postboxen?

Hej! Hur går det till om min partner och jag vill flytta ihop och han då flyttar in hos mig? Hur fixar man så att hans namn hamnar på brevlådan och behöver han då skriva på kontraktet?

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att ni ska flytta ihop.

    Kontakta din kvartersvärd för att göra en ändring på postboxen och på andra ställen där ditt namn står. Kontaktuppgifterna till kvartersvärden hittar du i trappuppgången eller på vår hemsida.

    Vi skriver endast kontrakt med den person som har erhållit kontraktet med sina köpoäng, så din partner ska inte skriva på något.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.