Skulle man kunna odla i pallkragar på Frostaliden?

Hej! Har en fråga angående odla i pallkragar på Frostaliden 5 vid staketet mot Lillegårdens fotbolls planer.Det finns en stor yta med plats för ett 10 tal pallkragar.
Tror att det finns ett intresse för detta. Det finns något liknande vid Henriksbergsgatan.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med ditt förslag.

    Att iordningsställa en odlingsplats med pallkragar på Frostaliden är inget som i dagsläget ligger i planeringen för detta område.

    Det är ett bra initiativ och det är nu framfört till områdets distriktsledning.

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.