Nybyggnation med parkeringsgaranti?

Hej
Letar boende i Skövde. Helst hyresrätt men kan även tänka mig bostadsrätt. Är dock helt beroende av garage. Kommer ni bygga ngt med säker möjlighet till hyra av garage?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.
    Vi på Skövdebostäder har bara hyresrätter.

    Vi hyr ut p-platser och garage enligt en separat kö för våra hyresgäster.
    På samma sätt som för lägenhet är det köpoängen som styr vem som får erbjudande på en p-plats eller garage.

    Vi kan i nuläget inte garantera att man i förväg får reda på att man får ett garage.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.