Finns det någon information om de nya lägenheterna i trädgårdsstaden etapp 3?

När kan man lämna in intresseanmälan för lägenhet i trädgårdsstaden å när blir hyran fastställd ?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du är intresserad av vår kommande byggnation i Trädgårdsstaden.

    Området som heter Jordfräsen kommer att ha adressen Kvarnbäcksgatan 2-16.
    Här kan du kan ta del av den information som vi i dagsläget har om området.

    Du kan där fylla i en intresseanmälan för att få information via mejl när vi har något nytt att delge som till exempel: hyror och när uthyrningen startar.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.