Till vem ska jag meddela ny adress?

Hej!
Jag har flyttat ut ur min lägenhet och ska meddela min nya adress, gör jag det här till kundcenter? Min hyresvärd bifogade nämligen ingen mail till kontoret.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    När du säger upp din lägenhet behöver du meddela oss till vilken adress du ska flytta. Om du sagt upp din lägenhet via e-signering eller skickat in en blankett utan att prata med någon skickar du ett mejl till kundcenter för att meddela din nya adress, info@skovdebostader.se.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.