Vad finns det för utrustning i motionsrummen på Henriksbergsgatan 38 & 40? Vilka har tillgång dit?

Enligt översiktsbilden på Henriksbergsgatan finns det ett motionsrum i nr 40 och 38. Vad innebär det? Gym? Får man isåfall tillgång till det om man flyttar in i nr 42?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Motionsrummen är endast till för dem som bor i huset.
    Denna utrustning finns i respektive motionsrum:
    • 1 st crosstrainer & 1 mjuk träningsmatta på Henriksbergsgatan 40.
    • 1 st crosstrainer, 1 mjuk träningsmatta, ribbstol & ett gå-band på Henrikbergsgatan 38.
    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.