Misslyckad uppdatering av min intresseanmälan

Försöker uppdatera min plats i kön men det fungerar inte. Får ändå upp meddelandet att det är dags att spara om mina inställningar. Har gjort det fyra gånger nu.

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan svara dig.

    Din intresseanmälan är uppdatered 2019-09-10, så du har lyckats att uppdatera din plats i kön.

    Det är två förnyelser/uppdateringar som man bör göra, den ena är att uppdatera sina registreringsuppgifter och den andra är att uppdatera sin intresseanmälan.
    Troligtvis är det dina registreringsuppgifter som du började att förnya och detta räcker inte, man måste även förnya intresseanmälan.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.