Min nyckelbricka fungerar inte, så jag undrar får man en ny eller hur fungerar det?

När jag skannar min nyckelbricka så händer det ingenting.

Kommentarer

  • Hej!

    Är det din tagg som inte fungerar? I så fall, ta kontakt med din kvartersvärd så att hen kan hjälpa dig.

    Kontaktuppgifter till din kvartersvärd hittar du på dina Mina sidor på vår hemsida eller i din trappuppgång.

    Hoppas att ditt problem löser sig snabbt & att du får en fortsatt trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.