Miljöcertifierade byggnader

Hej,

Vi är två killar från Karlstad universitet som läser Fastighetsekonomi. Vi håller just nu på att skriva vårt examensarbete som handlar om incitament till investeringar i miljöcertifierade byggnader, där vi vill skaffa oss en förståelse till varför företagen väljer att miljöcertifiera sina byggnader utöver de miljömässiga faktorer som detta medför.

Vi har därför sammanställt denna enkät för att få din/branschfolkets erfarenheter och tankar angående detta. Enkäten består av 13 frågor och tar inte mer än 3–5 minuter att besvara. Vi skulle uppskatta om de som jobbar med hållbarhetsarbetet hos skulle vilja ta någon minut och svara på vår enkät. Om detta inte är rätt väg att gå skulle vi gärna se att ni återkopplar med en mejladress till den person som är ansvarig gällande hållbarhetsarbetet.

Bifogar enkäten nedan:

http://sunet.artologik.net/kau/Survey/12896

Tack på förhand,

Med vänlig hälsning Oscar och Jakob

Kommentarer

  • Hej Oscar och Jakob!

    Trevligt att ni hör av er till oss på Skövdebostäder!

    Här får ni kontaktuppgifter till vår byggchef Morgan Arvidsson som ni gärna får kontakta i denna fråga.

    Kontaktuppgifterna är: morgan.arvidsson@skovdebostader.se, 0500-47 74 06.

    Lycka till med erat examensarbete & ha en trevlig helg!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.