Kan jag lägga till medsökande?

Hej!
Kan jag lägga till en medsökande i min registrering? Om inte, kollar ni av med mig som sökande i så fall innan ni gör kreditkoll så att det blir bedömt på bådas inkomst?
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!
    Vi använder oss inte av medsökande. Om du inte blir godkänt på din kreditkontroll på grund av till exempel för låg inkomst så får du ett meddelande om det från oss tillsammans med ditt erbjudande och blir uppmanad att uppvisa anställningsbevis eller borgen. Då kan du be att den du ska bo med räknas med i bedömningen.
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.