Behöver jag ha en mediaomvandlare för bredbandstjänster?

Hej!

Har jag förstått det rätt att jag behöver en mediaomvandlare för att få min nya router från ComHem att fungera trots att jag inte beställt någon tv-box?

När kommer i sådana fall mediaomvandlaren från Open Universe så att jag kan få igång wifi igen?

Mvh Josefine

Kommentarer

  • Hej!

    Så länge du bara ska ha bredband i din lägenhet behöver du inte ha en mediaomvandlare.

    Du behöver dock ha en mediaomvandlare om du har en TV-tjänst eller flera olika tjänster. Vid en beställning av en TV-tjänst så ska det skickas en mediaomvandlare per automatik.

    Har du fler frågor, kontakta vårt kundcenter, 0500-47 74 00.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.