Måste jag uppdatera min kötid för parkeringar?

Hur ofta måste jag uppdatera min intresseanmälan för parkering?

Kommentarer

  • Du behöver inte uppdatera din intresseanmälan för parkering, den har inget utgångsdatum (till skillnad från exempelvis lägenhetskön).

    Något som kan vara bra att känna till däremot är att om du flyttar till ett annat område så nollställs dina köpoäng för parkering i samband med flytten.
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.