Om jag har en felaktig mailadress angiven, vad gör jag?

Hej!
Jag har hjälpt en bekant att registrera sig på Skövdebostäder.se. Men det är något som inte fungerar. Hon får inga mail om lediga bostäder och när hon försöker beställa nytt lösenord så kommer inget mail om det. Kanske har hennes mail-adress blivit fel???

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du hör av dig till oss.

    Man kan själv kontrollera och ändra sina uppgifter under sina Mina sidor på vår hemsida.

    Om din bekant behöver hjälp kan hon kontakta vår Kundtjänst; 0500-47 74 00 eller mejla till info@skovdebostader.se , så att vi snabbt kan hjälpa henne.

    Ha en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.