Får man lämna kvar möbler vid överenskommelse när man flyttar?

Är det ok att lämna kvar t.ex. en säng I lägenheten när man flyttar ut om man kommit överens med den som ska flytta in att de vill ha sagd säng? (möjligen för ett pris)
Tor

Kommentarer

  • Hej Tor,

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Ja det går bra att lämna kvar en säng eller annan möbel- möbler om ni har kommit överens om det. Om du ska sälja den till nästa hyresgäst eller inte gör ni upp tillsammans.

    Önskar dig en bra dag!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.