Var kan jag se högst köpoäng just nu?

Hej!

Var får jag veta hur höga köpoängen är på lediga lägenheter, står inget om det längre på eran nya hemsida?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du skriver i vårt frågeforum.

    Vi har lanserat en ny hemsida och just nu är det några funktioner som inte finns tillgängliga på sidan, bland annat högst köpoäng på lediga lägenheter.

    Inom två veckor kommer denna funktion och några ytterligare funktioner finnas på plats på vår hemsida.

    Anmäl intresse på de lägenheter som du är mest intresserad av och du kommer inom snar framtid kunna se poängen igen.

    Lycka till med lägenhetssökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.