Har ni lägenheter centralt i Skövde?

Hej!
Undrar om ni har lägenheter någorlunda nära centrum (commerce, tågstationen) och hur länge man generellt behöver stå i kön för att få en lägenhet där? På ett ungefär?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du kontaktar oss.

    Ja vi har lägenheter centralt i Skövde. Dessa lägenheter är mycket populära och kötiden brukar ligga mellan ca 5-10 år och uppåt som det ser ut just nu.

    För närvarande har vi ofta långa kötider på många av våra lägenheter. Det kan ibland vara kortare kötider på våra områden Käpplunda park, Hästhoven, Tyr 3, Frostaliden och Aspö ekologi. För mer information om dessa områden, besök vår hemsida www.skovdebostader.se.

    Tyr 3 ligger centralt och i det området finns rymliga tvårumslägenheter med en hyra på ca 9.500:-/månad och uppåt

    Vår bostadskö styr vilka som får erbjudande på våra lägenheter, det är de 5-8 personer med högst köpoäng och godkänd kreditupplysning. Om du inte redan är registrerad i vår bostadskö, registrera dig på vår hemsida; www.skovdebostader.se .

    Lycka till med bostadssökandet!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.