Hur fungerar det med laddstolpar till elbil?

Kommer det att sättas upp laddstolpar på parkeringsrutorna så att det går att ladda elbilar och eller underhållsladda batteriet?

Kommentarer

  • Hej!
    I dagsläget installerar vi laddstolpar vid förfrågan och då om det är tekniskt möjligt.

    Om du vill ha en laddstolpe eller har fler frågor kan du kontakta Jesper Sjöholm, energi- och miljöingenjör, på jesper.sjoholm@skovdebostader.se eller 0500-47 74 17.

    Josefine Kommunikatör
  • Vad kostar de med en laddstation vid sin parkering på aspö?
  • Hej!

    Ring eller mejla gärna till Jesper Sjöholm för att få svar på dina frågor.
    Du ser hans kontaktuppgifter ovan.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.