Hur ser planeringen av laddstolpar ut till elbilar?

Hejsan!

Jag bor för närvarande på Aspö och undrar hur planeringen för laddstolpar ser ut. Eftersom Aspö tillhör typen ekologi-hus känns saknaden av laddstolpar mycket märkligt. Hoppas på ett positivt svar från er!

Kommentarer

  • Hej!

    Idag finns det två laddboxar på södra aspövägen.
    Vi har identifierat ytterligare lämpliga platser på både södra- och norra Aspövägen och kommer att montera upp fler laddboxar när vi får förfrågan från hyresgäster. Vi vill i nuläget inte montera boxar i förebyggande syfte som eventuellt inte kommer till användning på flera år.

    Du kan läsa mer om elbilsladdning i den bifogade filen.

    Önskar dig en trevlig dag!
  • Hej igen!

    Vi bor på Norra Aspö och står inför bilköp. Men vi vill vara säkra på att laddplatser finns att tillgå innan vi köper eventuell hybrid/elbil.
  • Hej!

    Kontakta uthyrningen via vårt Kundcenter på nummer 0500- 477400 så får ni hjälp med att diskutera/boka laddbilsplats på ert område.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.