Vilka områden har tillgång till gemensamhetslokal?

Jag undrar vilka områden som har en kvarterslokal som man kan hyra (som hyresgäst)?
Åse

Kommentarer

  • Hej Åse!

    Kul att du hittat in till vårt frågeforum.

    Områden där boende har tillgång till gemensamhetslokal/-er:
    • Billingssluttningen
    • Folkets park
    • Vadden
    • Saturnus
    • Havstena
    • Lillegården
    • Timmervägen
    • Spånvägen
    • Trängen
    • Trossen
    • Östermalm
    • Henriksbergsgatan
    • Gamla skolan (trygghetsboende)
    • Fältspaten (trygghetsboende)
    • Mossagården (trygghetsboende)
    • Kurorten (student)

    På Aspö gård finns det tre lokaler som alla* har möjlighet att boka. På Aspös egna sida kan du läsa mer om tillgänglighet och priser. Är du hyresgäst hos oss har du 25% rabatt.

    *man måste vara 25 år eller äldre.

    Hoppas att den här informationen är till din hjälp!
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.