Sätta upp krok till taklampa?

Hejsan.
Får man sätta upp en egen krok i taket till taklampa. (Käpplunda)

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, du får sätta upp en krok för taklampa i taket. Liksom för hål i väggarna kan du få betala om det behövs återställas när du flyttar. Taken på Käpplunda park är grängade och därför lite känsliga. En krok är dock oftast inget problem men om du också sätter upp en kabellist med självhäftande tejp så kommer den sannolikt göra åverkan på taket när man tar bort den.

    Om du känner dig osäker får du gärna ta kontakt med din kvartersvärd innan du sätter upp kroken.
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.