Vad händer om jag tackar nej till ett lägenhetserbjudande?

Om jag anmäler intresse för en lägenhet, kommer på visning men inser sen att lägenheten inte uppfyller mina krav. Jag blir erbjuden lägenheten men tackar nej, vad händer med mina köpoäng?

Kommentarer

  • Hej!

    Tackar du nej till en lägenhet du blivit erbjuden händer inget med dina köpoäng. Sker det däremot flera gånger att du varken svarar ja eller nej på erbjudanden får du en tidsbegränsad spärr, vilket gör att du inte längre kan anmäla intresse för lägenheter på hemsidan.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.