Hur ofta finns det lediga kolonilotter?

Hej!

Jag har stått i kö länge för en kolonilott på Aspö men det kommer aldrig upp någon att söka. Är det väldigt sällan det blir något ledigt eller har jag missat något?
Mvh Anna Ivarsson

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att du har hittat in till vårt frågeforum.

    Vi vet aldrig i förväg när någon kommer att säga upp sin kolonilott så det är svårt att säga när nästa uppsägning kommer.

    På din intresseanmälan för kolonilotter kan du lägga in prenumeration, så att du får ett mail när vi har lediga kolonilotter.

    Önskar dig en trevlig måndag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.