Hur hyr jag en kolonilott på Aspö?

Hej!

Jag är intresserad av att hyra en av de största kollonilotterna, hur går jag tillväga?

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du är intresserad av en kolonilott!

    För att hyra en behöver du vara hyresgäst hos Skövdebostäder. Börja med att logga in på Mina sidor på www.skovdebostader.se. Upprätta sedan en intresseanmälan för kolonilott genom att trycka på rubriken ”Intresseanmälan kolonilott” i menyn.

    Lediga kolonilotter hittar du under ”Sök ledigt” när du är inloggad. Där kan du boka dig på lotter du är intresserad av och de ligger ute i totalt åtta dagar. Du kan också välja att mailbevaka kolonilotter och då får du ett mail när en kolonilott publiceras.

    Lycka till!
    Josefine Kommunikatör
  • Jag hoppas att få en kolonilott
  • Hej!

    För att du skall kunna ha möjlighet att få hyra en kolonilott måste du starta upp en intresseanmälan på dina Mina sidor på vår hemsida.
    När du har gjort det, kan du anmäla intresse när vi har lediga kolonilotter på Aspö.

    Om du inte har möjlighet att själv registrera dig, kan du får hjälp av vårt Kundcenter; info@skovdebostader.se, 0500-47 74 00.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.