Kö till radhus Timmersdala?

Kö till nya lägenheter timmersdala
Om särskild kö gäller vill jag gärna stå först i den.

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du hör av dig till oss.

    Än så länge finns inga detaljer, inga ritningar och ingen mer information som kan ges ut just nu. Om du vill ha information om Skövdebostäders lägenheter i Timmersdala så anmäl dig på vår intresselista. Vi skickar informationen via e-post så du behöver lämna en giltig e-postadress till oss. Informationen kommer så klart också att finnas här på webben.

    Önskar dig en trevlig torsdag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.