Kan man anmäla intresse för flera studentlägenheter samtidigt?

Hejsan,
jag är rädd att någon kommer lägga en "intresseanmälan" på den lägenheten jag har sökt in på sista minuten vilket skulle leda till att jag stod utan lägenhet.
Därför undrar jag om man kan lägga intresse på flera lägenheter samtidigt eller om det är en lägenhet var som gäller tills den försvinner?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Du kan anmäla intresse för flera studentlägenheter, då det inte finns någon maxgräns för antal aktiva intresseanmälningar på studentlägenheter. Om du anmäler intresse för flera studentlägenheter, kom ihåg att rangordna dem i den ordning som du är mest intresserad av dem.

    Lycka till med sökandet!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.