Kan man välja en fondvägg vid tapetsering?

Hej. Ska få tapetsera om i nästan alla rum i nya lägenheten. Får man välja en fondvägg?

Kommentarer

  • Hej!

    Det går alldeles utmärkt att välja en fondvägg. Då kompletterar du din beställningslista med lägenhetens planritning, där du markerar vilken vägg som ska vara fondvägg samt artikelnumret för tapeten du vill ha där.

    Under våra öppettider är du välkommen till vår Bobutik för att göra dina tapetval, då kan vi även hjälpa dig att skriva ut planritningen.

    Om du inte har möjlighet att komma under öppettiderna kan du kontakta vårt kundcenter på telefon 0500-47 74 00 eller skicka iväg ett mejl till info@skovdebostader.se

    Lycka till med tapetvalen!
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.