Kan jag ha önskemål om att bli av med min lägenhet tidigare?

Hej,

Jag kommer att säga upp min lägenhet och vill bli av med den tidigare, kan jag ha önskemål om att bli av med min lägenhet tidigare?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att du hör av dig till oss.

    I samband med att du säger upp din lägenhet kan du meddela att du önskar att bli av med lägenheten tidigare. Det datumet kommer då att stå med i annonsen som "Eventuellt tillgänglig från". Det är dock inte säkert att det blir så, det är upp till personen som får lägenheten att välja. Skulle personen välja det tidiga datumet kommer vi att höra av oss till dig för att säkerställa att det fortfarande är okej.

    Ha det gott!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.