Kan man få flera erbjudanden på studentlägenheter samtidigt?

Som student, kan jag få mer än ett lägenhetserbjudande samtidigt? Eller måste jag tacka ja eller nej till det som jag har fått innan jag kan få ett till.

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Tack för att du skriver till oss.

    Du kan endast få ett erbjudande per uthyrningsomgång. Tackar du nej till detta erbjudande kommer du inte att få något nytt erbjudande från samma uthyrningsomgång. Anmäl därför intresse endast för de lägenheter du verkligen är intresserad av.

    Med samma uthyrningsomgång menar vi de lägenheter som var publicerade på hemsidan vid samma tillfälle.

    Lycka till med ditt lägenhetssökande!
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.