Kan man anlita installationshjälp för att installera en tv-box?

Hej!

Jag klarar inte av att installera min kostnadsfria tv-box själv och jag känner ingen som kan hjälpa mig med detta.
Hur gör jag då?

Mvh Margareta
Margareta

Kommentarer

  • Hej Margareta,

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Som hyresgäst kan du boka installationshjälp direkt hos Smartify på telefonnummer 077- 446 60 60. Kundsupporten har öppet måndag till fredag 8-15 och lunchstängt 12-13.

    Installationshjälpen kostar 595 kronor per timme efter rutavdrag. De tar inte betalt för framkörning. Installationen brukar vara genomförd på en timme av deras installatör.

    Jag hoppas att denna information är till hjälp!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.