Kan jag släcka lamporna i Open Universe Switch?

Hej!

Kan jag logga in i openuniverse switch och släcka ljusdioderna då den är monterad i sovrum?

Alternativet är att tejpa över den blinkade ljusrampen med svart eltejp.

Finns ingen info om inloggning och tjänster på switchen.

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss.

    Tjänstefördelaren är låst och du kan därför inte släcka lamporna via Open Universe switch. Störs du av de blinkande lamporna, kan du sätta en svart tejpremsa över lamporna.

    Ha det gott!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.