Kan jag anmäla mig i bostadskön om jag inte har ett svenskt personnummer?

Hej!

Kan jag registrera mig i bostadskön om jag inte har ett svenskt personnummer?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan berätta hur du ska gå till väga.

    Gå in på vår hemsida och klicka på registrera dig. Kryssa i Nej på första frågan om du har svenskt personnummer. Du får då fyra bokstäver automatiskt från systemet, som ersätter de sista fyra siffrorna. Fyll i övriga uppgifter och spara.

    När du sedan har fått ett svenskt personnummer, kontakta vårt Kundcenter; info@skovdebostader.se.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.