Kan man byta till ett annat garage?

Är det möjligt att byta kallgarage? Såg nämligen att det finns ett ledigt som ligger närmare min lägenhet.

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du kontaktar oss.

    Om du vill byta till ett annat garage, kan du på vår hemsida, Lediga parkeringar | Skövdebostäder (skovdebostader.se) se om det finns ett garage som passar dig bättre.

    Det är köpoängen som styr vem som får erbjudande om parkering.
    Tänk på att du måste vara inloggad på Mina sidor för att kunna anmäla intresse.

    Lycka till med ditt garagebyte!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.