Hur mycket kostar kall- och varmvatten i lägenheterna?

Hej.
Vad kostar varm och kallvatten per månad om man också har disk och tvättmaskin ungefär i månaden?

Gärna om det finns mätningar på Ekedal, då det är det relevanta för tillfället!

Kommentarer

  • Hej Olof,

    Eftersom Ekedal inte är inflyttat än så har vi ingen statistik eller beräkningar, och kostnaden beror ju på hur mycket man diskar och tvättar varje månad och hur många man är i hushållet. Ett riktvärde kan vara en förbrukning på 5 m3 per månad, varav den större delen oftast är kallvatten och resten är varmvatten. I så fall skulle månadskostnaden bli strax över 100 kr per månad.
    På just Ekedal är det gemensam tvättstuga, men det finns möjlighet om man själv vill installera en tvättmaskin i badrummet.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.