Kan jag slänga min Julgran på Saturnus?

Hej
Har för mig att på Saturnus fanns det förra året en plats på gården att slänga julgranar på. Stämmer det och kommer det finnas även i år?
Bodil

Kommentarer

  • Hej Bodil,

    Tack för din fråga!

    Nej, vi har tyvärr ingen uppsamling av granar på Saturnus, vi har inte erbjudit den tjänsten tidigare år heller.

    Det du kan göra som alternativ är att klippa ner granen i små delar och slänga den i hushållssoporna istället. Men enklast är givetvis om du har möjlighet att köra bort den till tippen istället.

    Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Karl Kundcenter
  • Ok tack för snabbt svar. Inga problem då kör vi till tippen !👍
    Bodil

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.