Finns det garage på Jordfräsen?

Kommer det finnas några garage i närheten av det nya området Jordfräsen?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du har en fråga om vårt nya område Jordfräsen.

    Det kommer att finnas 73 bilplatser totalt, varav 8 är garage och 8 är carportar.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter
  • Hur kommer garagen se ut inuti? El? Uppvärmt? Väggar emellan andra bilar?
  • Garagen på Jordfräsen kommer att vara kallgarage, inga skiljeväggar mellan bilarna och utan el-uttag.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.