Finns det bilder tagna i lägenheterna på Jordfräsen?

Kommer ni lägga upp några bilder på hur det ser ut inuti de nya lägenheterna när dem byggts färdigt? Skulle va jättekul att se hur det ser ut!

Kommentarer

  • Hej Hampus!

    Kul att du vill se mer av Jordfräsen.

    Vi kommer att försöka ta bilder löpande under byggnationen och publicera dem på vår webbsida. Just nu arbetar vi också på att få till en visning av en av lägenheterna i slutet av mars och i samband med det kommer vi då att fotografera just den lägenheten. Håll utkik på vår webbsida så lägger vi ut mer information där när vi vet.

    Ha det bra!
    Stina Kundcenter
  • Hej igen! Har ni någon mer info om den eventuella visningen?

    Mvh
  • Det stämmer att vi kommer att ha en allmän visning av en lägenhet i området Jordfräsen.
    Visningen kommer inte att genomföras i slutet av denna månad utan som det ser ut just nu är den framskjuten till början av maj.

    Vi kommer att lägga ut mer information på vår hemsida, så håll utkik där!

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.