Var anmäler jag att jag är intresserad av att jobba hos er?

Hej jag bor på frostaliden.
Jag ser att ni bygger höghus här och och ser att ni kommer att behöva kvartersvärd. Jag är jätte intresserad att få jobba här hos er. Eftersom jag bor så nära har jag lättare att komma till jobbet även vid behov om det behövs.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss.

    När vi söker ny personal lägger vi ut information på vår hemsida, följ länken lediga tjänster, för att se vilka tjänster som är lediga just nu.

    Lycka till med sökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.