Hur beställer jag standardhöjande åtgärder?

Jag vill beställa standardhöjande åtgärder, t.ex. diskmaskin eller tvättmaskin, hur gör jag?

Kommentarer

  • Detta kan du själv beställa på Mina sidor, gå till "Kontrakt" och sedan "Underhållsbeställning". Du kan även ringa till vårt kundcenter 0500-47 74 00 eller mejla till info@skovdebostader.se så skickar vi hem en blankett för standardhöjande åtgärder.

    Med vänlig hälsning

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.