Jag missade ett erbjudande, vad händer?

Hej! Jag vart nyligen erbjuden en lägenhet av skövdebostäder.se men missade chansen att tacka ja eller nej. Det är inte ett stort problem för mig eftersom inflyttningstiden var lite för tidig för mig men jag vart orolig om mitt sena svar kan skada mina chanser att få erbjudanden i framtiden? Ledsen för att jag inte svarade, har inte gått igenom min mail på sistone.
Tack!
/Isak

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan svara dig,

    Om du inte svarar på sammanlagt tre erbjudande får du en spärr på din profil, detta innebär att du inte kan anmäla intresse på lägenheter under 6 månader.

    Tänk på att bara anmäla intresse för lägenheter vars inflyttningsdatum passar dig.

    Ha en trevlig eftermiddag/kväll!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.