Jag ligger efter med studierna, kan jag bo kvar i min studentlägenhet?

Hej, jag ligger efter med mina studier och har en tenta som jag måste skriva innan jag kan gå vidare i programmet. Hur gör jag för att få bo kvar i min studentbostad?
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa,

    Vad bra att du kontaktar oss med din fråga.

    Fastnar du i studiekontrollen, kan du be din studievägledare om ett intyg som du ska ladda upp enligt instruktioner som du får till din e-post.

    I det intyget måste det stå med att du ska tenta av en kurs för att kunna gå vidare i programmet.

    Med vänlig hälsning
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.