Varför kan jag inte se placeringar på lägenheter jag sökt efter att jag har fått ett erbjudande?

Hej!
Jag har sökt på flertalet studentlägenheter och fick efter anmälans slut en placering för varje objekt. Senare under samma dag så försvann placeringarna och nu står det bara att anmälningarna hanteras. Vart försvann/kan jag se mina placeringar?

Kommentarer

  • Hej!

    Eftersom du har fått ett erbjudande på en studentlägenhet, har dina placeringar på de andra lägenheterna försvunnit eftersom du inte längre är aktuell för dessa.

    Detta beror på att man bara kan få ett erbjudande per uthyrningsomgång, alltså bara bli erbjuden en av alla de lägenheter som var publicerade på hemsidan samtidigt.

    När vi har lediga studentlägenheter är de publicerade på vår hemsida från fredag till måndag. Då kan du anmäla intresse på alla lägenheter som du är intresserad av, och i den turordning som du önskar dem.

    Lycka till med ditt lägenhetssökande!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.